Zoek jouw zorgeloze huurauto

Zorgeloze all-in autohuur

Autohuur zonder zorgen

  • Heldere all-in prijs
  • Altijd volledig verzekerd
  • Geen gedoe ter plaatse
  • Gratis annuleren tot 1 uur voor huuraanvang
  • Zorgeloos reisplezier op meer dan 8.000 locaties in 120 landen
  • Ruim 30 jaar specialist in autohuur

All-inclusive autohuur.

Vooraf al weten dat er ook achteraf geen gedoe is.

Met ons all-inclusive pakket is echt alles wat je nodig hebt inbegrepen bij de prijs van de autohuur. Altijd. Van de verzekeringen, het eigen risico tot onze 24/7 Nederlandse klantenservice. Ongelimiteerde kilometers en een eerlijke tankregeling? Check. Een WA-verzekering van minimaal €10 miljoen, een schadeverzekering en diefstalverzekering? Ook standaard geregeld. Het eigen risico en schade aan glas, banden, bodem of dak van de huurauto zijn altijd volledig gedekt. Zelfs de sleepkosten vergoeden we. Dus parkeer je zorgen, want all-in is bij ons ook écht all-in!

Met onze handige services en extra’s maak je jouw all-in huurauto volledig op maat. Voeg bijvoorbeeld een extra bestuurder toe, sla de wachtrij over, huur zonder waarborg of vul digitaal alvast het huurcontract in. Ook een kinderzitje, grensoverschrijding, one way of huren of de auto bij je hotel laten afleveren regel je vooraf. Zo heb je dus geen gedoe ter plaatse.

We love creating smiles.

Dit zeggen onze klanten over ons op eKomi, Google en Trustpilot 

Gemiddeld 4.5 24009 reviews
Gemiddeld 4.5 4706 reviews
Gemiddeld 4.6 24458 reviews
Ann
DI. 29 APR 2025

Geen service of ondersteuning gekregen Sunny Cars werkt over de Europese grenzen heen qua autoverhuur. Zouden 24 u/24 u bereikbaar zijn, 7d/7. Mails zouden worden beantwoord binnen de 24 h. Je betaalt er de nodige prijs ook voor (naast verzekeringen uiteraard die in het pakket zitten). Het noodnummer is aub enkel een vast nummer (anno 2024 !), totaal voorbijgaand aan de dure roamingkosten van niet-Europese landen (alwaar ze dus ook actief zijn). Ik was Sept2024 in Montenegro, wagen via Sunny Cars. Een solo rondreis aldaar, met méér dagen in het Noorden (ipv toeristischer Zuiden). M.a.w. : veel rijden in de bergen. Vóór mijn vertrek vraag ik à Sunny cars nog - via mail - binnen welke landsgrenzen hun 0800 tel.nummer geldt, en of er een mobiel nummer is voor niet-Europese landen. Géén reactie op gekregen. We hopen dan maar dat we geen voorval zullen hebben, en Sunny Cars ook niet nodig zullen hebben. Na ca 1 week rijden met de wagen, gaat het lampje van banden op dashboard branden. Bandenspanning. Moet ik mij zorgen maken ? You never know in advance … Eén of meerdere banden die lossen … in welke mate ? In BE ook al voorgehad, ‘s anderendaags naar garage dan, check welke band(en), gaan eraf, controle + herstel. Ik moest met de wagen nog 5d verder kunnen rijden (rondrit immers van plaats naar plaats). Hoe moest ik het aldaar aanpakken ? Mij wenden tot wie of welke garage ? Wat doen volgens hun procedures ? Hoe lang zou ik er nog mee kunnen rijden ? Moest ik laten herstellen ? …. Etc Om (dure) roamingkosten te vermijden - want die zijn er in Montenegro - stuur ik hen onmiddellijk een mail (met “high importance” duiding) waarin melding + vraag wat te doen /advies ?, alsook nogmaals (!) vraag naar mobiel nummer (rechtstreeks contact immers ook altijd best, snelst, …). No reply. ‘s Anderendaags nog es herhaald (tot 2x toe zelfs). Totaal géén reactie op gekregen. Intussen de lokale verhuurfirma (Sunny Cars is tussenfirma finaal) via mobiel nummer gecontacteerd, maar die trokken er zich eigenlijk niks van aan .. zij verwezen naar verantwoordelijkheid voor bijstand bij Sunny Cars. Mocht hen wel foto’s opsturen (dashboard + banden), maar die werden nooit bekeken, laat staan nog op gereageerd. Finaal naar vrienden in BE gebeld (wél mobiel bereikbaar en bovendien gratis service). Ik voelde me qua bijstand door Sunny Cars echt in de steek gelaten. Hun beloftes qua service moeten ze op hun site écht eens aligneren met de realiteit ! De clou was finaal ook, dat de dag waarop ik de wagen tegen ca 14 u ten laatste moest binnenleveren, ik een mail binnen krijg van Sunny cars (!) met de woorden “hoe jammer en vervelend voor mij toch het euvel moet geweest zijn”. En dat ik me ook naar de lokale verhuurder had kunnen wenden. Ongelooflijk toch ? De moment waarop ze wéten (cf. contract) dat de wagen binnen moet (en ze er dus op rekenen dat je het issue intussen “on your own” geregeld hebt), zijn ze daar met een niks betekenend mailtje … En intrinsiek ook nog steeds volledig blijft voorbijgaand aan mijn vraag qua mobiele bereikbaarheid. Een dovemans dialoog ! Heb hen mijn ongenoegen qua service wél nog geuit, en dan kreeg ik a.u.b. een minimaliserende reactie. “Probleem met banden is toch zo erg niet ?” Dit was dus mijn eerste en laatste ervaring met Sunny Cars. Service als die er moest zijn 0,00 en bedroevende “nazorg” (hun laatste woorden, kijk op de zaak).

Ro
DI. 29 APR 2025

Was allemaal netjes geregeld en goede… Was allemaal netjes geregeld en goede auto gekregen, enige minpumtje is transfer van en naar vliegveld. Dat duurt relatief lang voordat we met een busje mee konden

Van den Boomgaard
DI. 29 APR 2025

Prima nieuwe Seat op Manorca voor goede prijs! Prima nieuwe auto. Goede ophaalservice van de airport.

Marieke Luijpen
DI. 29 APR 2025

Meer dan prima bedrijf Keurig opgehaald met busje vanaf vliegveld, grotere auto gehad dan voor betaald. Erg netjes en heel duidelijke uitleg. Gewoon eigenlijk Top! Over wat krasjes deden ze niet moeilijk want dat gebeurd nu eenmaal met huurauto 's. Geen afgerachte bakken maar keurig netjes. 2de driver was maar 5 euro p.d. aanrader!

Rondje Sunny Cars.

Met een huurauto op je eigen tempo op pad gaan om de leukste plekjes te ontdekken, met het fijne idee dat je all-in verzekerd bent. Dát is pas genieten! Op onze blog geeft ons team van autohuurexperts je volop tips & tricks rondom het ontdekken van je bestemming met een huurauto van Sunny Cars. Zo kun je heerlijk uitkijken naar een vakantie vol plezier, zorgeloosheid en avontuur. Rent a smile ! Lees alle blogs

Reisinspiratie, autohuurtips en meer!
Ontdek nog veel meer op blog.sunnycars.nl