Zoek jouw zorgeloze huurauto

Zorgeloze all-in autohuur

Autohuur zonder zorgen

  • Heldere all-in prijs
  • Altijd volledig verzekerd
  • Geen gedoe ter plaatse
  • Gratis annuleren tot 1 uur voor huuraanvang
  • Zorgeloos reisplezier op meer dan 8.000 locaties in 120 landen
  • Ruim 30 jaar specialist in autohuur

All-inclusive autohuur.

Vooraf al weten dat er ook achteraf geen gedoe is.

Met ons all-inclusive pakket is echt alles wat je nodig hebt inbegrepen bij de prijs van de autohuur. Altijd. Van de verzekeringen, het eigen risico tot onze 24/7 Nederlandse klantenservice. Ongelimiteerde kilometers en een eerlijke tankregeling? Check. Een WA-verzekering van minimaal €10 miljoen, een schadeverzekering en diefstalverzekering? Ook standaard geregeld. Het eigen risico en schade aan glas, banden, bodem of dak van de huurauto zijn altijd volledig gedekt. Zelfs de sleepkosten vergoeden we. Dus parkeer je zorgen, want all-in is bij ons ook écht all-in!

Met onze handige services en extra’s maak je jouw all-in huurauto volledig op maat. Voeg bijvoorbeeld een extra bestuurder toe, sla de wachtrij over, huur zonder waarborg of vul digitaal alvast het huurcontract in. Ook een kinderzitje, grensoverschrijding, one way of huren of de auto bij je hotel laten afleveren regel je vooraf. Zo heb je dus geen gedoe ter plaatse.

We love creating smiles.

Dit zeggen onze klanten over ons op eKomi, Google en Trustpilot 

Gemiddeld 4.5 25698 reviews
Gemiddeld 4.5 4706 reviews
Gemiddeld 4.6 26112 reviews
P. Holtkamp
DI. 8 JUL 2025

Prima service en afhandeling Prima service en afhandeling

Edward Jongepier
DI. 8 JUL 2025

Aanradertje Snelle afhandeling op het vliegveld zonder dat de verhuurder extra verzekeringen probeerde bij te verkopen. Wij kregen een nieuwe auto mee en ook het inleveren ging snel zonder problemen.

Irma
DI. 8 JUL 2025

Prima service! Ik kreeg eerst een auto waar de airco niet goed van werkte. En ik mijn telefoon niet kon verbinden met goorgle maps. Daarom kreeg ik direct een andere auto. Super geregeld!

klant
DI. 8 JUL 2025

Verschrikkelijke ervaring: op het moment zelf kwam er geen oplossing en nadien werd ik heel onvriendelijk & incorrect behandeld, de kosten die men beloofd had terug te betalen werden niet terugbetaald Sunnycars was de organisatie waar ik tot nu toe altijd mijn verhuurwagen bij boekte, tot nog toe was ik niets tegen gekomen, deze keer was het helaas anders. Ik vertrouwde de maatschappij omdat ze beloven altijd de extra kosten terug te betalen gezien alles verzekerd is. Helaas is het tegenovergestelde waar als je effectief in de problemen komt. Enerzijds was er geen enkele oplossing mogelijk, ik stond vast op de Etna en moest zelf een oplossing zoeken na uren telefoneren, omdat de lokale partner en sunnycars geen enkele oplossing konden bieden. Telefonisch werd door sunny cars bevestigd dat als ik de kassabon zou bezorgen van de persoon die mij ter plekke kon helpen, deze zeker en vast terugbetaald zou worden. Achteraf werd (na eerst alles te ontkennen en me uit te lachen in mijn gezicht met de zin "Dat kan gebeuren dat u de motorolie moet bijvullen", dit kwam heel hard aan na alle miserie die ik heb moeten doormaken, dit was ook niet gewoon wat motorolie bijvullen, er was meteen een alarmsignaal dat bleef afgaan, een knipperend rood licht, de boodschap dat ik onmiddellijk moest stoppen, een schrapend geluid dat uit de motor kwam, ook de dame aan de telefoon beveelde me dat ik de motor onder geen beding meer mocht starten) uiteindelijk bevestigd dat dit inderdaad zo verlopen was en ze inderdaad bevestigd hebben dat het zou terugbetaald worden. Pas na die boodschap heb ik de kosten gemaakt (kosten die slechts 60 euro bedragen, terwijl de effectieve kosten voor sunny cars minstens 1200 euro zouden bedragen als de lokale partner pechverhelping had moeten doen). Het enige wat ze uiteindelijk hebben aangeboden is een voucher van 60 euro, maar daar ben ik helemaal niets mee gezien ik uiteraard nooit meer bij sunny cars zal boeken na deze verschrikkelijke ervaring. Op mijn laatste vakantiedag in Sicilië bezocht ik de Etna. Toen ik van helemaal bovenop de Etna de motor startte om de berg af te rijden begonnen de problemen. Er ging een alarmsignaal af dat niet ophield, er kwam op de display dat ik de wagen onmiddellijk moest stoppen, er knipperde een rood licht, de motor maakte een schrapend geluid. Ik zette de auto aan de kant op de eerst mogelijke plaats (brede bocht op de berg) en nam mijn telefoon. Er volgde een proces dat meerdere uren in beslag nam van wachtmuziekjes, telkens een andere dame aan de lijn, doorverbonden worden, beloofd worden dat er teruggebeld zou worden, toch zelf weer moeten terugbellen gezien ik niet teruggebeld werd, de lokale partner die zou terugbellen, maar nooit teruggebeld heeft, behalve dan een verkeerde partner uit Milaan waar sunnycars naar gebeld had, maar die mij niet kon helpen waarna het proces van nul opnieuw gestart moest worden... mijn laatste vakantienamiddag was dus verloren en bij thuiskomst kreeg ik te maken met een heel onvriendelijke in incorrecte behandeling, men gaf de boodschap dat ze de kosten niet konden terug betalen. Ik gaf in een mail aan dat ik het echt niet vond kunnen dat: - er een probleem is veroorzaakt door Sunnycars/de lokale verhuurpartner waar ik niets kan aan doen - ik al heel veel miserie heb gehad op het moment zelf wat een verschrikkelijke ervaring was - ik dan nogmaals heel die miserie moest herbeleven door de ongepaste e-mail die ik ontving (waarbij ik uitgelachen werd, het probleem totaal geminimaliseerd werd, verantwoording werd gezocht in een aanrijtijd van anderhalf uur die normaal zou zijn terwijl er helemaal nog geen begin van oplossing was, laat staan dat er iemand onderweg was, er was zelfs nog geen contact of afspraak met de lokale verhuurpartner na 2u) - sunnycars/de lokale verhuurpartner op geen enkele manier in staat was om zelf maar tot een begin van oplossing te komen, er was helemaal geen sprake van een aanrijtijd of dergelijke, er was gewoon geen oplossing of begin van oplossing van hun kant - ik heb alleen maar het advies van sunnycars gevolgd, ik heb gedaan wat ze me hebben opgedragen, waarbij ze me verzekerd hebben dat de 60 euro terugbetaald zou worden, ik heb exact alles voorgelegd aan de telefoon en de dame aan de telefoon heeft me meermaals bevestigd, "dat is het enige wat u op dit moment kunt doen, er is geen andere oplossing, dus u doet dat best, het is voldoende als je het bonnetje van de kassa doorstuurt, ik zal u meteen al een mail sturen met de link naar het formulier, we zullen u de 60 euro zeker terugbetalen". Enkel op basis van die informatie heb ik gehandeld en hun instructies opgevolgd. Het is echt niet ok dat ik nu andere informatie krijg. Daarna volgden dan excuses en de voucher van 60 euro, maar nog steeds de boodschap dat de 60 euro niet terugbetaald kan worden omdat er geen factuur is, en de vraag of ik daar begrip voor kan tonen, uiteraard niet, men heeft mij aangezet om kosten te maken met de belofte dat die terugbetaald zouden worden.

Rondje Sunny Cars.

Met een huurauto op je eigen tempo op pad gaan om de leukste plekjes te ontdekken, met het fijne idee dat je all-in verzekerd bent. Dát is pas genieten! Op onze blog geeft ons team van autohuurexperts je volop tips & tricks rondom het ontdekken van je bestemming met een huurauto van Sunny Cars. Zo kun je heerlijk uitkijken naar een vakantie vol plezier, zorgeloosheid en avontuur. Rent a smile ! Lees alle blogs

Reisinspiratie, autohuurtips en meer!
Ontdek nog veel meer op blog.sunnycars.nl